loading...

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال تکنوسان در تهران و کرج توصیه های خرید فعلیانواع برندها راهنمای لوازم جانبیجستجو در سایت ... فریزر خنک نمی شود - چه باید کرد؟gefrierschrank.net » مشاوره » فریزر خنک

نویسند برتر بازدید : 49 یکشنبه 02 بهمن 1401 زمان : 21:03 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات یخچال تکنوسان در تهران و کرج

توصیه های خرید فعلی
انواع برندها راهنمای لوازم جانبی
جستجو در سایت ...

فریزر خنک نمی شود - چه باید کرد؟
gefrierschrank.net » مشاوره » فریزر خنک نمی شود - چه باید کرد؟

توییتر فیس بوک نظرات Pinterest
فریزر آب نبات خرید فریزر می تواند هیجان انگیز باشد. مخصوصاً اگر قبلاً فریزر وجود نداشته باشد، امکانات بی‌شماری وجود دارد که می‌توان غذا را فوراً منجمد کرد و در زمان بعدی خورد. با این حال، زمانی که یک جزء به درستی کار نمی کند، همیشه دلیلی برای ناامیدی وجود دارد. بنابراین اگر فریزر دیگر به درستی خنک نمی شود چه باید کرد؟ دلایل این امر چیست و آیا فریزر باید کاملاً دور ریخته شود؟ راهنمای زیر نکاتی را در مورد نحوه نزدیک شدن و احتمالاً رفع این مشکلات ارائه می دهد.

نکته 1 - وضعیت واقعی را تعیین کنید
یخچال فریزر خنک نمی شود - چه باید کرد؟ مهم این است که همه صداها و مشاهدات یک بار یادداشت شوند تا شاید بتوان تشخیص داد که مشکل چیست.

به عنوان اولین قدم، باید بررسی کنید که آیا تعداد غیرعادی زیادی از کریستال های یخ در داخل فریزر تشکیل می شود یا خیر. علیرغم دمایی که شاید کمتر از حد مطلوب باشد، کریستال های یخ یا برف همچنان می توانند تشکیل شوند. حتی با یخچال، اگر یخچال خیلی خیس یا مرطوب باشد، این اتفاقات ممکن است رخ دهد. موارد مشابهی ممکن است با فریزر اتفاق بیفتد. بنابراین اگر فریزر خیلی مرطوب است و کریستال های یخ تشکیل می شود، این می تواند اولین نشانه باشد.

در مرحله بعد به کویل خنک کننده ای که پشت دستگاه قرار دارد توجه کنید. مشابه یخچال، مبرد از طریق دستگاه هدایت می شود. اگر کویل خنک کننده به طور نامنظم گرم یا سرد باشد، این دومین نشانه ای از نقص است. این سیم پیچ خنک کننده در قسمت بیرونی دستگاه اغلب به عنوان کندانسور شناخته می شود.

اگر مشاهده مشابه با بخارساز رخ دهد، در اینجا شما سرنخ سوم را دارید. اواپراتور سیم پیچ خنک کننده ای است که در داخل دستگاه قرار دارد. در اینجا مبرد مایع تبخیر می شود تا تبخیر شود و داخل دستگاه سرد شود. بی نظمی نیز می تواند در اینجا رخ دهد. پس هنگام باز کردن در یخچال مراقب باشید.

در نهایت، ممکن است نشانه ای از کار نکردن کمپرسور وجود داشته باشد. در این حالت ممکن است موتور به طور مداوم کار کند. از طرف دیگر، ممکن است موتور فریزر بسیار داغ باشد، اما به سختی شنیده می شود. به آرامی موتور را لمس کنید و این واقعیت را بررسی کنید. سپس می توانید عیب یابی را شروع کنید.

نکته 2 - از کریستال های یخ خودداری کنید
اگر متوجه تعداد زیاد کریستال های یخ در داخل فریزر شدید، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. اول از همه، ممکن است به طور تصادفی فریزر را باز کرده باشید. نتیجه؟ در داخل یک پیش نویس وجود دارد، فضای داخلی مرطوب می شود و یخ تشکیل می شود. این موضوع چگونه حل می شود؟ همیشه مطمئن شوید که فریزر به درستی بسته شده است. در برخی موارد، یک درب به هم خورده دوباره قابل مشاهده است. در این صورت باید عادت کنید که در را به آرامی ببندید و محکم فشار دهید.

با این حال، اگر این موارد را رعایت کرده اید، قدم بعدی باید نگاهی به مهر و موم ها باشد. واشرها در سراسر در - در اطراف لبه نصب می شوند. آنها از لاستیک ساخته شده اند و باید پیوسته باشند. اگر در اینجا ترک هایی وجود دارد یا اگر تمام نوارها جدا می شوند، باید مهر و موم های لاستیکی را تعویض کنید. اغلب قطعات یدکی مناسب در فروشگاه اینترنتی وجود دارد. اگر در مورد نصب مطمئن نیستید، از یک متخصص کمک بگیرید!

نکته! پس از تعویض مهر و موم های لاستیکی، مشکل باید حل شود. حالا فریزر می تواند دوباره به درستی خنک شود بدون اینکه کریستال های یخ تشکیل شود.
محتوای خارجی: ویدیوی یوتیوب
این محتوا توسط یوتیوب ارائه شده است. اگر این محتوا را فعال کنید، ممکن است داده های شخصی پردازش شده و کوکی ها تنظیم شوند.
تایید کنید
همیشه یوتیوب را بپذیرید
نکته 3 - مبرد را دوباره پر کنید
یک فریزر - مشابه یخچال معمولی - با یک مبرد کار می کند. این مبرد به طور مداوم از یک کندانسور و سپس از یک اواپراتور عبور می کند. اگر متوجه شدید که دما خیلی پایین است، باید آن را در نقاط مختلف روی کویل های خنک کننده احساس کنید. اگر مکان‌های مختلف دماهای متفاوتی دارند، این می‌تواند دلیلی برای از دست دادن مبرد فریزر باشد.

اما چگونه چنین مشکلی حل می شود؟ در تئوری، شما می توانید مبرد را در هر زمانی شارژ کنید. همه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تعمیرگاه مجاز تعمیر انواع لوازم خانگی با انواع برند ایرانی و خارجی سامجی سرویس یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه برای خدمات تعمیر می باشد ما با داشتن متخصصان حرفه ای و مجرب در سراسر تهران بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی هستیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل شما در سراسر تهران اعزام نموده تا در سریعترین زمان مشکل شما برطرف گردد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 941
  • بازدید کلی : 2,842